keskiviikko 15. joulukuuta 2010

vain yksi tunnari

Tänään tuntui olevan jo paljon kylmempi kuin eilen. Koko koiralauma pääsi metsään juoksemaan ja kyllä olin jäässä,vaikka yritin reippaasti tulla porukan perässä. Ei taidettu olla edes kokonaista tuntia ja olin ihan jäässä. Koirista Jimmy oli ainoa, joka nosteli tassujaan. Kaksi muuta hurjaa pitää itsensä kyllä vauhdilla lämpöisinä.

Mutta päivän treeni oli lyhyt ja ytimekäs. Yksi onnistunut tunnari Aronilla. Keräsin 7 vanhaa käytettyä kapulaa rasiaan ja lähdin ulos bongailemaan naapureita. Yksi sattui tulemaan juuri pihalle ja ennenkuin ehti vetää hanskat käteensä, olin pyytämässä, että voitko käsitellä kaikki kapulani läpi. Ja eihän se naapuri voinut kieltäytyä ja kiltisti hypisteli kapulani. Mun kiltit naapurit on tottuneet kaikenlaiseen :-) Kapulat rasiassa käveltiin kotipihasta pois ja vain kapulat maahan kahteen riviin. Aron lähti innokkaasti kapuloille, meni suoraan sille omalle ja toi sen. Nyt fiksuna palkkailin sitä suullisella kisapalkkauksella ja viiveellä sitten namirasia esiin ja sieltä herkut. Kiva, että toi sen oikean, mutta kaikkien haistelu olisi ollut toivottavaa. Mutta koska olen päättänyt, että nyt ei hinkata mitään, oli päivän reeni siinä. Tässä vaiheessa olin jo niin jäässä, että koti kutsui, hyi hitto että tuossakin jo ehti sormet ihan jäätyä.

1 kommentti:

  1. No mun mielestä tunti tässä säässä on jo todella pitkä aika :)

    VastaaPoista